Книгата Труден Бог излезе от печат

1

Труден Бог

Книгата Труден Бог излезе от печат и може да бъде закупена за 18.00 лв, с безплатна доставка, ако е закупена от този website.
Щракнете на бутончето, за да си поръчате книгата.


Идеята за тази книга се роди преди около 10 години в моя личен блог.
Оттогава започнах да търся подходящата форма, да представя по най-разбираем начин знанието, дадено ми от Онова, което наричаме Бог. Не е лесно да се постави в думи и в логическа форма знанието за отвъдното. За него трябва не само ухо, но и подготвена душа.

Надявам се, че тази книга ще подготви, и ще помогне на търсещите да намерят.
В нея всичко е както ми е показано, и няма нищо добавено от мен.

На Добър Път, читателю.

Споделете тази страница, за да стигне книгата до повече търсещи.

Nothing

0

NOTHING

What an immense concept for the mind!
If there is something that one cannot imagine, then that “something” is Nothing.
The very utterance of this word, the very thought of this concept gives it form, substance… and so removes its essence from the mind.
When we think of “nothing”, we imagine it as absence of something. This absence is placed in a certain place, but the place is already a “thing”. Empty space, a universe without matter, would be the closest idea to Nothing, but from this idea we must also remove space in order to rule out the possibility that something could be placed in Nothing.
In Nothingness there is no presence, no possibility of presence, no knowledge, no thing that could be an object of thought, no Thought. The very “in” before “nothing” gives it a capacity that consciousness cannot get rid of and thinks nothingness as a place.
Nothing cannot be thought, it cannot be an idea.
Every idea and every concept in our mind are the result of our observation of the universe, which is space, time and matter.
Following the above, there is no way we can have any idea and concept of Nothing.
Nothing does not exist.

За доброто и покварата с която го мерим

0

Не много дълги размишления върху доброто и покварата в нас, с което го мерим.

Старецът Илий срещу мъдростта на простака

0
“Всеки съди за другите по мярата на своята поквара.” (старецът Илий Ноздрин)

Искам да хвърля светлина върху тази блестяща мъдрост.

Предполагам, че тя стои в основата на “мъдростта” която битува във Facebook, че “всеки вижда в другия онова, което има в себе си”. Един вид, ако виждаш срещу себе си простак, то е защото ти си такъв. Така всяка критика към другия получава тази “мъдрост” като ответен аргумент. И хората ги е страх да критикуват простака, мръсника и морално деградиралата личност, защото ще му отговорят, че и той е същия, щом вижда това в другия. На мен лично ми се е случвало да ме “парират” с този аргумент.

Каква е разликата между мъдростта на стареца Илий и просташката “мъдрост”, родила се в главицата на някой мушморок?

Старецът Илий казва, че нашата поквара е мярката с която съдим. Ще обобщя покварата в едно и ще го обясня така: ако моята поквара е 10 кг, и я сложа на везната срещу 10 кг чужда поквара, везната няма да натежи на никъде и няма да видя поквара. Ако чуждата е 10.5 кг, ще видя 0.5 кг, което е малка поквара, ако е 20 кг, ще видя 10 кг – нормална поквара. Ще попитате, ами ако чуждата е само 5 кг?
Нашата везна е повредена и не мери под нашите килограми. Но ако не е повредена и все пак усетим, че сме натежали в покварата си под другия, тогава ще виждаме светец. А той не е. И пак ще сгрешим.
В случая с “мъдростта” от Facebook (ако сте я използвали не се обиждайте) ние не мерим другия по нашата мяра, а му прехвърляме нашите килограми на неговата страна от везната.

Та, какво ни казва старецът Илий?

старецът ИлийКолкото повече е покварата в нас, толкова по-малка я виждаме в другите, или въобще не я виждаме. Така обществото ни става все по-покварено, и прави личната мярката да става още по-тежка на килограми.
Надявам се, че добре го обясних и ще спрете, ако сте го правили, да прехвърляте своите килограми на чужд гръб.
Запазете си това обяснение като аргумент срещу аргумента на простака.
Опа-а, сега ви обидих, ако някога сте ползвали аргумента на простака. Но ако сте разбрали грешката си, вече не сте простак.

666 – the sign of the beast

0

666

Man is living in three of his natures,
The forth one is the truth and the Life.
ΚΏΣΜΟΣ, ΘΈΛΗΜA, ΈΡΩΤΑΣ
The forth one is your soul alive.

I wrote these verses in Bulgarian and English languages.
I know that for most of the people they won’t make any sense.
666 is the most famous number in the world for the last two thousand years.
What do they mean?
What is the secret hidden behind 666?

Let first see where this number comes from.

Rev 13:18 Here is wisdom. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number is Six hundred threescore and six.

The English and most other translations from Greek language (the language in which John’s “Revelation”? was written) are not precise in one thing:
666 is not the number of a man, but it is the number of mankind.

I know that it is dangerous to say that, but this is what the Greek source say.
One would say that I’m wrong in my “interpretation” of this place from the Bible.

Let see then.

COSMOS, THELIMA, EROTAS are three words, each of them containing six (6) letters in Greek language.
COSMOS, THELIMA, EROTAS – Universe (matter), Desire (I want), human love.

Matter is what is absent in God, Desire is what is absent in God, human love is what is absent in God.

All these three are ruling human’s live and are the essence of mankind.
Is that bad?
No, but it is not godlike. It is not divine.

God is not bound by cosmos (material shape).
God does not have desires and therefore He left the world on its own choices and desires.
God does not have the love of mankind (erotas) which chooses who to love and who not to love. God Love is not lust. If you love Him, He loves you back, if you don’t love Him, He still loves you, waiting for you to love Him.

I know that this explanation still does not make sense to you.

If we have these three 6 from the Bible, let’s look in the Bible to find proof for their meaning.

Please read the story that I’m quoting here:

Job 1:8 And the LORD said unto Satan, Hast thou considered my servant Job, that there is none like him in the earth, a perfect and an upright man, one that feareth God, and escheweth evil?
Job 1:9 Then Satan answered the LORD, and said, Doth Job fear God for nought?
Job 1:10 Hast not thou made an hedge about him, and about his house, and about all that he hath on every side? thou hast blessed the work of his hands, and his substance is increased in the land.
Job 1:11 But put forth thine hand now, and touch all that he hath, and he will curse thee to thy face.
Job 1:12 And the LORD said unto Satan, Behold, all that he hath is in thy power; only upon himself put not forth thine hand. So Satan went forth from the presence of the LORD.
Job 1:13 And there was a day when his sons and his daughters were eating and drinking wine in their eldest brother’s house:
Job 1:14 And there came a messenger unto Job, and said, The oxen were plowing, and the asses feeding beside them:
Job 1:15 And the Sabeans fell upon them, and took them away; yea, they have slain the servants with the edge of the sword; and I only am escaped alone to tell thee.
Job 1:16 While he was yet speaking, there came also another, and said, The fire of God is fallen from heaven, and hath burned up the sheep, and the servants, and consumed them; and I only am escaped alone to tell thee.
Job 1:17 While he was yet speaking, there came also another, and said, The Chaldeans made out three bands, and fell upon the camels, and have carried them away, yea, and slain the servants with the edge of the sword; and I only am escaped alone to tell thee.
Job 1:18 While he was yet speaking, there came also another, and said, Thy sons and thy daughters were eating and drinking wine in their eldest brother’s house:
Job 1:19 And, behold, there came a great wind from the wilderness, and smote the four corners of the house, and it fell upon the young men, and they are dead; and I only am escaped alone to tell thee.
Job 1:20 Then Job arose, and rent his mantle, and shaved his head, and fell down upon the ground, and worshipped,
Job 1:21 And said, Naked came I out of my mother’s womb, and naked shall I return thither: the LORD gave, and the LORD hath taken away; blessed be the name of the LORD.
Job 1:22 In all this Job sinned not, nor charged God foolishly.

What is the first thing that the Satan put hand on; the fruits of mankind’s desire.
Everything that Job desired (thelima) to have and managed to have, had been taken away from him.
The second thing Satan did is to take away those who Job had loved with his earthy love (erotas).
Unfortunately for Satan that could not break Job’s Love for God.

Then God gave Satan permission to put hand on Job’s body (Cosmos):

Job 2:3 And the LORD said unto Satan, Hast thou considered my servant Job, that there is none like him in the earth, a perfect and an upright man, one that feareth God, and escheweth evil? and still he holdeth fast his integrity, although thou movedst me against him, to destroy him without cause.
Job 2:4 And Satan answered the LORD, and said, Skin for skin, yea, all that a man hath will he give for his life.
Job 2:5 But put forth thine hand now, and touch his bone and his flesh, and he will curse thee to thy face.
Job 2:6 And the LORD said unto Satan, Behold, he is in thine hand; but save his life.
Job 2:7 So went Satan forth from the presence of the LORD, and smote Job with sore boils from the sole of his foot unto his crown.
Job 2:8 And he took him a potsherd to scrape himself withal; and he sat down among the ashes.
Job 2:9 Then said his wife unto him, Dost thou still retain thine integrity? curse God, and die.
Job 2:10 But he said unto her, Thou speakest as one of the foolish women speaketh. What? shall we receive good at the hand of God, and shall we not receive evil? In all this did not Job sin with his lips.

So, the Bible gave us the sign of Satan long before John to put it in number.

Look in other religions, in other scripture, in the words of Wisdom and you’ll find the same signs.

Look in mankind’s nature and you’ll see the 666.

But then, there is that forth nature in man – the soul which is the true Life.
Work on it, and you’ll awake God in you, who was buried under the 666.

За Доброто в Живота – 1 (видео поредица)

0

Преди около седмица, попитах моите приятели във Facebook, дали биха гледали една видео поредица за доброто в живота. Достатъчно приятели отговориха утвърдително, и ето го първото видео.

Естествено, всяка първа стъпка в едно начинание е колеблива и трудна. Никога досега не съм се снимал във видео, а и никак не се чувствам удобно да говоря на телефона си. Не е като със събеседник, който да задава въпроси, а аз да отговарям. Реших да не ползвам предварително подготвени бележки (скрипт), за да бъде разговорът по-истински и непринуден.

Виждам, че не се е получило много добре, но се надявам, че с времето ще свикна и ще вляза в ролята на видео-разказвач. А и следващите видео материали ще са на разходки в природата, на интересни места и с интересни хора, и няма да ми се наложи да гледам в телефона си, който като че ми изяжда мисълта.

Желая ви приятни минути с първото видео за доброто в живота. Моля за коментари и предложения за добрини, които да представя и обсъдим.

Абонирайте се за новичкия ми YouTube канал и натиснете камбанката, ако искате да ви известява за нови мои материали.

 

ХОМОСЕКСУАЛНОСТТА (откъс от “Туден Бог”)

0

Правя това малко отклонение за хомосексуалността, защото е много показателно за невниманието, с което се отнасяме към моралните си и духовни ценности.

Ако не виждате проблем в хомосексуалността, не бързайте в яростта си.

Някои си мислят, че преди години е било нормално да се осъжда хомосексуалността, защото хората са били глупави и защото демократичните ценности не са били познати на „глупавите“ ни предци. И в това мислене се корени проблемът, защото вече поставяте демократичните ценности над моралните.

Никой не си задава въпроса. защо хомосексуалността е била обявена за неморална и вредна за обществото? Не си мислете, че човешките права са установени с появата на САЩ или с Хартата за правата на човека. Хората са имали права, откакто човечеството съществува и човешките права са били защитавани с писани и неписани закони и морални норми.

Защо мислите, че е прието за неморално да ходим голи и да правим секс, където ни свари нагонът?

Човешкото тяло е красиво.
Няма нищо срамно в него.
Било е обект на хиляди гениални творения на изкуството.
Защо не можем да ходим голи по улиците?
Защо дискриминираме нудистите?
Сексуалният акт е нещо красиво.
Запечатан в множество произведения на изкуството.
Изразява любов, близост, зачатие на живота.
Защо сексът е забранен на публични места?

Моралът не е в делата ни, а в отношението, което поставяме в делата си.
Морално е мъж и жена да се любят, но е неморално да се ебат.
Сексът е морален и необходим, но е неморално да се упражнява на публични места.
Не всичко красиво може да се постави в думи или да се покаже на витрина.
В много случаи показността е вредна.

Защо не се опипваме сексуално един-друг на публични места, защо не говорим на висок глас за секс и не си разказваме сексуалните предпочитания пред всички в трамвая?

Защото с отпадането на задръжките, наречени благоприличие, ние отключваме слободията, в която няма ясни граници между позволено и непозволено, между добро и зло, между правилно и неправилно. Човек започва да се пита, ако това ми е позволено, защо онова ми е забранено? Стига се дотам, че свободата се превръща в инструмент за погазване на съществуващите морални норми и закони. И така човечеството се превръща в сган без морални задръжки , без правила, без закони, без ценности.

Но какво общо има това с осъждането на хомосексуалността като неморално явление? Каква е причината хомосексуалността да попадне в групата на неморалното?

Причината е същата, поради която не ходим голи и не правим секс, където ни свари нагонът.

Но как така, ще попитате? Много просто.

Човешката сексуалност е видима по природа – мъж и жена.

Ние не трябва да полагаме усилия и с действия да показваме нашата сексуалност. Тя е видима по природа, но незабележима като присъствие в обществото. Ние общуваме с мъже и жени, а не със сексуални субекти.

Какво се случва обаче, когато хомосексуалността се легализира в обществото като морална норма и бъде изведена от групата на неморалните явления?

Някои от вас са хомосексуални, а всички останали са виждали или общували с хомосексуални. Тяхната сексуална ориентираност не е видима по природа и трябва да се покаже чрез ясни действия и държание, за да обърне вниманието към себе си в търсене на партньор. Самата поява на еднополова любовна двойка в обществото прави секса публично видим и присъстващ в публичното пространство.
Добавете и факта, че всяка сексуалност, която не е двигател на възпроизводството на вида, се приема като неестествена и поради това е ярко и смущаващо видима.

Всекидневно сме свидетели на мъже, облечени като жени и държащи се като жени, както и на жени, които се опитват да приличат на мъже. Това прави сексуалността видима и дори бих казал, агресивно видима в обществото. И ето, че решението на мнозинството да облече дрехи и да не показва сексуалност, е погребано под “демократичните човешки права” на малцинството хомосексуални.

Оттук нататък сексуалността в обществото ще става все по видима и натрапчива. Мода, изкуство, култура, възпитание, благоприличие – всичко това бива преоформено от морално легализираното присъствие на хомосексуалността в обществото. И вече е видно, че всичко това се прави, за да служи на малцинствената хомосексуална част, против моралните ценности на мнозинството.

Размиват се границите на прилично и неприлично, на морално и неморално, на добро и зло. Свободата преминава в слободия, културата и изкуството биват заместени с кич и чалга, които да гъделичкат сексуалния нагон.

Содом и Гомор не са мит. Всичко това вече се е случило там.

Моите хомосексуални приятели знаят, че аз нямам нищо против хомосексуалните хора.
Аз съм единствено против моралното легализиране на това явление.
Какво значи „морално легализиране“?
Това означава да добавим хомосексуалността към моралните ценности. Но можем ли да го направим? Нека направим описаната по-горе проверка за морална норма: ако хомосексуалността е добро, то хетеро сексуалността би било зло. Вярно ли е това? Разбира се, че не. Тя е в основата на възпроизвеждането на човешкия вид. Докъде води хомосексуалността? До разпад на морала и изчезване на вида.
Следователно моралното легализиране на хомосексуалността би било вредно за обществото.

Инерцията на нашето мислене поставя знак на равенство между хомосексуалност и хомосексуален (споменатата в началото подмяна на понятия). Все едно да поставим знак на равенство между деянието и извършителя.

Деянието може да е неморално, но извършителят не може да бъде определен като неморален, макар да го правим по-инерцията на грешния стереотип.

Моралът е норма, определяща деянието, а не извършителя.

Ако един човек извърши едно неморално и едно морално деяние, кое от двете е той – морален или неморален? Може би ще го съдите по броя морални и неморални деяния? Но и това би било грешно, защото не знаем колко и какви биха били следващите му деяния. Ако осъзнае грешките си и заживее само с моралните дела, той би бил „морален“ според изградения в обществото стереотип, и обратното – „неморален“, ако мине на другата страна.

Неморален ли е психично болен човек, който си показва срамотите пред хората?
А неморален ли е мъж с нарушен хормонален баланс, който се чувства жена и се държи като жена?

Ние не сме съгласни с убийството, но убиецът има своите права, които не могат да му се отнемат. Не сме съгласни с болестта, но полагаме грижи за болния; не сме съгласни с омразата и насилието, но се отнасяме с внимание към омразниците и насилниците и се стремим да променим техния мироглед. И макар извършителите на тези деяния да имат своите права и да заслужават нужното внимание, ние не сме легализирали морално нито убийството, нито омразата, нито насилието. И това е, защото нямаме право морално да легализираме нещо, което е вредно за обществото.

Хомосексуалните са твърдо против да бъдат третирани като болни и аз клоня да съм съгласен с тях.

Да се отнасяме със здрави хора като с болни внася ненужна снизходителност, внимание и съжаление. Но ако те искат да бъдат третирани с уважение и с достойнство, трябва да се съгласят хомосексуалността да бъде третирана като отклонение от нормалното.

Човешкото възпроизвеждане е възможно само между мъж и жена и е невъзможно без сексуалното привличане между двата пола.
Сексуалният нагон е нормален повик за възпроизводство на биологичния вид. Удоволствието при сексуалния акт при хората е нормален стимул, подтикващ към възпроизводство. Ако го няма нормалният подтик на удоволствието от акта на зачеване, възпроизводството на човешкия вид не би имало необходимия стимул и оцеляването му би било несигурно.

Имайки предвид горното, надявам се, че е пределно ясно, защо влечението и връзката между мъж и жена са нещо нормално и защо всички останали сексуални влечения и връзки са отклонение от нормалното. Сигурен съм, че има твърди главици, които въпреки всичко казано по темата, ще попитат „Защо?“ Имам един последен довод за тях: плътските удоволствия, които са ни дадени по природа, са стимул, който е нужен за опазване на живота. Те не са ни дадени, за да са ни цел в живота, а

  1. за да опазват и
  2. за да продължат живота.

Ако плътските удоволствия не изхождат от горните две и ако се стигне  до пристрастяване към тях, това вече е белег на психично, здравословно или морално отклонение.
Разбира се, сексуалният акт е също израз на близост, на любов и споделяне на щастие, на психично разтоварване, но в основата на всичко това е заложеният в нас природен нагон за оцеляване на вида. Точно този заложен в нас природен нагон за оцеляване прави секса между мъж и жена нормален и всякакъв друг вид секс ненормален или меко казано, отклонение от нормалното.

Приключвайки с това малко отклонение за хомосексуалността, нека отговоря на въпроса, може ли гей да стигне до Бог.
Разбира се, че може. Всеки който е дошъл от горе, ще се върне там. Орелът не може да стане къртица.

Поръчай книгата Труден Бог

СЛУЧАЙНИ ПИСАНИЦИ

Асамблея ...

0
Вчера, 17 юни, повече от...
Добрата Новина

Кутия ”...

0
Скъпи Приятели и Посетите...